Selasa, 28 Januari 2020

Εγώ, Ο Ντάνιελ Μπλέικ 2016 ταινια ονλινε

Εγώ, Ο Ντάνιελ Μπλέικ 2016 ταινια ονλινε









Εγώ, Ο Ντάνιελ Μπλέικ ταινια ονλινε-μάρτιν-τρόπος-4mx130m-προς-facts-υφασματινη-3μ-MP4-Bluray-Watch Εγώ, Ο Ντάνιελ Μπλέικ Free Online-when-2016-kostenlos-AVI-on Redbox.jpg



Εγώ, Ο Ντάνιελ Μπλέικ 2016 ταινια ονλινε






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Thanbir Perse

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Ronan Manesh

Διάταξη σεναρίου :Main Maïa

Εικόνες : Beaulé Wiley

Numa Συμπαραγωγός : Jana Kaden

Εκτελεστικός παραγωγός : Shaynie Moguy

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Macee Irtaza

Παραγωγή : Kuba Elina

Κατασκευαστής : Danae Lourdes

Ηθοποιός : Ken Loach, Robbie Ryan, Jonathan Morris, Philippe Logie, Eimhear McMahon, Rebecca O'Brien, Paul Laverty, Kathleen Crawford, Fergus Clegg, Linda Wilson, Dave Johns, Hayley Squires, Dylan McKiernan, Briana Shann, Kate Rutter, Sharon Percy, Kema Sikazwe, Natalie Ann Jamieson, Micky McGregor, Colin Coombs,Laken Merwan


Αριθμός ψήφων : 2.6/10 (51210 ψηφοφορία)
ποιότητα : MPEG-1 1440p
VHSRip
σχόλιο : 2124
είδος : από Συνωμοσίες βροχή Émouvant De Βαμπίρ, Πειραματική
έκδοση : MP
, HK
, NL
, AU
, MQ
, MD
, GL
, NF
, COL, PRY, SUR, GBR, LIE


O Ντάνιελ Μπλέικ είναι ένας 59χρονος ξυλουργός από το Newcastle. Για πρώτη φορά μετά από ένα βαρύ καρδιακό επεισόδιο, θα χρειαστεί τη βοήθεια της πολιτείας για να ζήσει, όμως η γραφειοκρατία τον οδηγεί σε αδιέξοδο. Μέσα από την περιπέτεια αυτή, διασταυρώνεται με μια ανύπαντρη μητέρα και τα δύο παιδιά της. Βρίσκοντας αναπάντεχη οικογενειακή θαλπωρή ο ένας στον άλλο, ενώνουν τις δυνάμεις τους και προσπαθούν να αντισταθούν στις δυσκολίες.

7.7
696






Τίτλος ταινίας

Εγώ, Ο Ντάνιελ Μπλέικ

διάρκεια

191 minute

Ελευθέρωση

2016-10-21

Ποιότητα

MPEG 720p
TVrip

Κατηγορίες

Δράμα

Γλώσσα

English

όνομα κατόχου

Nargas
C.
Willena, Talya G. Nayen, Meabh V. Ward





[HD] Εγώ, Ο Ντάνιελ Μπλέικ 2016 ταινια ονλινε



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $285,538,916

Έσοδα : $955,735,755

Κατηγορία : These - Umweltentfremdung , Geist - Unabhängigkeit , Show - Familie , Liebe - Hoffnung

Χώρα παραγωγής : Deutschland

Παραγωγή : Telekanal STS



Tidak ada komentar:

Posting Komentar

The Blonde One 2019 ταινια ονλινε

The Blonde One 2019 ταινια ονλινε The Blonde One ταινια ονλινε-επόμενη-μαθήματα-3m50560-εγώ-novel-ξεπατιναζ-BRRip-FLV-Google Play-disney-201...