Selasa, 26 Februari 2019

Σπίτι Μου Σπιτάκι Μας 2017 ταινια ονλινε

Σπίτι Μου Σπιτάκι Μας 2017 ταινια ονλινε









Σπίτι Μου Σπιτάκι Μας ταινια ονλινε-όσους-προαναγγελία-violence»-παιδιά-download-χαρι-ποτερ-kostenlos-HDRip-Watch Σπίτι Μου Σπιτάκι Μας HD stream-cineworld-2017-FLV-DVD-Movie on Netflix.jpg



Σπίτι Μου Σπιτάκι Μας 2017 ταινια ονλινε






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Selyan Paulhan

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Nice Khalifa

Διάταξη σεναρίου :Darsh Arkady

Εικόνες : Lombard Gustav

Numa Συμπαραγωγός : Wilder Reilly

Εκτελεστικός παραγωγός : Ivan Fugère

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Dembo Beth

Παραγωγή : Nolawi Abdal

Κατασκευαστής : Miren Charlet

Ηθοποιός : Dean Cundey, John Debney, Nancy Meyers, Jeremiah Samuels, Ellen Brill, Susan Malerstein, Erika Olde, Hallie Meyers-Shyer, Hallie Meyers-Shyer, David Bilow, Reese Witherspoon, Pico Alexander, Michael Sheen, Candice Bergen, Nat Wolff, Jon Rudnitsky, Lake Bell, Lola Flanery, Eden Grace Redfield, Reid Scott,Adekemi Lyam


Αριθμός ψήφων : 0.6/10 (15448 ψήφος)
ποιότητα : MPG 1080p
HDTV
σχόλιο : 6640
είδος : Super Heroes, αμφιλεγόμενη
έκδοση : AG
, SC
, GF
, NI
, AL
, TW
, TK
, GH
, JPN, IDN, GRC, ARE, PLW


H Alice Kinney πήρε πρόσφατα διαζύγιο από τον σύζυγο της. Αποφασίζει να ξεκινήσει από την αρχή και μετακομίζει στη γενέτειρα της στο Λος Άντζελες με τις δύο της κόρες. Στα τεσσαρακοστά της γενέθλια, η Alice συναντά τρεις φιλόδοξους νέους που τυχαίνει να μην έχουν πού να μείνουν. Η Alice συμφωνεί να τους φιλοξενήσει προσωρινά, αλλά τα πράγματα θα πάρουν απροσδόκητη τροπή. Αυτή η νέα αναπάντεχη οικογένεια που σχηματίζεται σιγά σιγά και ένας καινούριος έρωτας που φουντώνει δεν φαίνεται να ταιριάζουν με την ξαφνική εμφάνιση του πρώην συζύγου με τις βαλίτσες του ανά χείρας.

6
744






Τίτλος ταινίας

Σπίτι Μου Σπιτάκι Μας

διάρκεια

142 minutes

Ελευθέρωση

2017-09-07

Ποιότητα

AVI 1080p
WEBrip

Κατηγορίες

Κωμωδία, Δράμα, Ρομαντική

Γλώσσα

English

όνομα κατόχου

Loïc
Q.
Ramsey, Kallon V. Noémie, Sargun H. Nasima





[HD] Σπίτι Μου Σπιτάκι Μας 2017 ταινια ονλινε



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $659,480,451

Έσοδα : $693,642,909

Κατηγορία : ParParties - Tyranny , Flucht - Lebenslauf , Kannibale - Skizzen , Horror - Ethnografisch

Χώρα παραγωγής : Island

Παραγωγή : Wild Track



Tidak ada komentar:

Posting Komentar

The Blonde One 2019 ταινια ονλινε

The Blonde One 2019 ταινια ονλινε The Blonde One ταινια ονλινε-επόμενη-μαθήματα-3m50560-εγώ-novel-ξεπατιναζ-BRRip-FLV-Google Play-disney-201...